Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kétszámjegyű gödöllői gólözön Hévízgyörkön 2015-06-06 19:11:05 Parádésan búcsúzott a bajnoki idénytől a GSK, amely bízhat a bennmaradásban. A GEAC vereséggel zárta a szezont
Negyeddöntős műfüvön a gödöllői tizenegy 2015-02-14 17:26:45 A Hévízgyörk ellen egy döntetlen is elég volt a csoportelsőséghez Nagy Dániel csapatának. 3-3 lett a meccs vége
Többször is megszúrta apját a tinédzser 2013-05-26 11:56:09 Emberölési kísérlet elkövetésének alapos gyanúja miatt indult eljárás az őrizetbe vett hévízgyörki fiatal ellen
Szélről mértek csapásokat a bunkerfocira 2013-03-09 17:17:18 Bő 70 percet kellett várni, hogy az elszántan játszó gödöllői tizenegy gólra váltsa nyomasztó fölényét a Hévízgyörk ellen